سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

آموزش کار با رایانه در حد مقدماتی

سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

پستتوسط fns4565 » دوشنبه 28 خرداد ماه , 1397 14:37:43

برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
عضويت  / ورود


عضويت  / ورود
بر اساس مهم ترینفاکتورهای رتبه بندی گوگل، موجب بالا بردن بازدید سایت در گوگل شده وجهت صدرنشینی در گوگل به شما کمک می کند

دوستان عزیز نیوسئو، چنانچه با عوامل مهم  

عضويت  / ورود
آشنا نیستید، باید در نظر داشتهباشید که لینک ها، به عنوان مهم ترین معیارهای گوگل محسوب می شوند و نرخ کلیکبالا، هنوز هم جزئی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل می باشد.

در سال گذشته، AndreyLipattsev مدیر استراتژی کیفیت جستجو شرکت گوگل، عواملی که در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر دارد را بیان کرده است. وی گفته است که دو معیار لینک و محتوا، در افزایش بازدید وب سایت، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

آزمایش موثر بودن لینک ها در افزایش رتبه وبسایت در گوگل، در تحقیقات اخیر

Eric Enge، کارمند آژانس بازاریابی دیجیتال stonetemple، فاکتور لینک ها را در تحقیقات خود، مورد آزمایش قرار داد که نتیجه این تحقیقات، حاکی از حیاتی بودن این معیار برای افزایش رتبه وب سایت، بوده است. کمی قبل تر نیز، محققان در شرکت  MOZ و Searchmetrics پی بردند که ارتباط نزدیکی بین رتبه بالا وب سایت و لینک های خارجی وجود دارد. البته باید خاطرنشان کرد که دیگر فاکتورها نیز در افزایش رتبه وبسایت، موثر هستند. برای مثال، مطالعات Moz نشان داد که نمره لینک های خارجی باید 0.30 باشد، اما نمره چگالی MOZ آن 0.28 و چگالی صفحه0.37 بود. سوالی که برای Eric Enge به وجود آمد این بود مگر می شود که لینک تا این اندازه برای سئوسایت بااهمیت باشد ولی تاثیر زیادی بر روی دیگر فاکتورهای رنک دهی نداشته باشد. ویدر جواب این سوال به این نتیجه رسیده است که شرکت های MOZ و Searchmetrics ، در تحقیقات خود، ازاصطلاحات تجاری تبلیغاتی در جستجوها استفاده کرده اند و هر کدام از صفحات نتایجرا، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده اند. Eric Enge در توضیحات خود در اینخصوص می گوید: بر اساس مشورت هایی که با برخی متخصصان در این زمینه داشته‌ ام، منمحاسبات گوناگونی بر پایه مقدار متوسط انجام دادم. در تحقیقات شرکت Temple StoneConsulting، اصطلاحات گوناگونی برایجستجو در گوگل، به کار گرفته شد. اصطلاحات طولانی تجاری تبلیغاتی و دیگر اصطلاحاتکلیدی در میزان تاثیر لینک ها در

عضويت  / ورود
،مورد بررسی قرار گرفت. نتایج مطالعات جدید کاملا با اعلامیه گوگل مطابقت داشت ونشان می داد که لینک ها، بیشترین تاثیر را بر روی رتبه بندی دارند. لینک های هر
URLای که رتبه بالایی داشت،0.39 بود و نمره دامنه و صفحه چیزی کمتر از 0.27 بود.

معیار لینک ها، هم چنان موثرترین معیار در چندصد معیار دیگر
آیا می دانستید گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها از 200 معیار مختلف استفاده می کند؟ این مقدار از معیارها، ممکن است برای سئو کمی زیاد باشد، اما همچنان بهترین روش برای رتبه بندی محسوب می شوند. Eric Siu، در

عضويت  / ورود
خود گفته است که برخی شرکت های بازاریابی دیجیتال، از این چند صد معیار برای سئو استفاده میکنند. وی در ادامه گفت: با اینکه بهتر است مدیران با حداقل برخی از این موضوعات آشنایی داشته باشند، مقالات فاکتورهای رنکینگ گوگل که به طور کامل درمقالات گذشته نیوسئو مطرح شدند، می توانند منبع خوبی برای افرادی باشند که در تیمشما، مسئولیت مدیریت سئو سایت را دارند.
در حقیقت، از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل، 3 فاکتور، لینک ها را در برمی گیرند که به شرح زیر می باشند:

لینکهای خارجی

تعداد لینک های خارجی دریافتی وب سایت، بسیار مهم است.برخی از مدیران عالی رتبه سئو بر این باورند که این لینک ها از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

متن لینک های خارجی

متن لینک های خارجی در رتبه بندی وب سایت تاثیر دارد. لینک هایی کهدر آن متن لینک (Anchor text) با هدف بهبود سئو به کار رفته است، باید به صفحه وب سایت موردنظر مربوط باشد.

لینک هایی که به منابع مورد تایید مربوط میشوند

برای مثال، این گونه لینک ها، باید به یک منبع خبری معتبر و یا به یکمقاله آکادمیک مربوط باشد.

لینک ها، همیشه به عنوان یکی از ارزشمندترین معیارها در استراتژی سئومحسوب شده اند و بسیاری از شرکت های سئو، روی این معیار برای افزایش بازدید سایتخود، حساب باز کرده اند.

ساخت لینک های مرتبط، یکی از استراتژی های مهمدر افزایش رتبه سایت در گوگل

همانطور که بارها در نیوسئو به آن اشاره شده است، ایجاد لینک دروب سایت، امری ضروری محسوب می شود، اما گوگل همچنان باید از طریق فروشندگانی کهنگرش اقتصادی در کار خود دارند، با تغییر صفحات SERP موتور جستجوگر دست و پنجه نرم کند. اگرچه که در استراتژی ساخت بک لینک مانند

عضويت  / ورود
، لینک باید به مطلب اصلی مربوطباشد. ترکیب کردن دو اصل ارتباط لینک با مطلب اصلی و قابل اعتماد بودن آن، دراستراتژی ایجاد لینک، مسئله ای بسیار مهم در رتبه بندی وب سایت به شمار می آید.اولین قدم در این استراتژی، تشخیص منابع و مطالب برای وصل کردن آن ها به لینک های داخلیست.

بر اساس وب سایت Forbes ، دو اصل مهم در استراتژی ایجاد لینک وجود دارد که عبارت اند از:

ایجاد لینک هایی که پربازدید خواهند بود

برای ایجاد این لینک ها باید از خود بپرسید: آیا بازدیدکنندگان به وبسایت لینک شده اعتماد دارند؟ آیا در وب سایت لینک شده، سخن دیگران نیز وجود دارد؟آیا در وب سایت لینک شده، مطالب مفید وجود دارد؟

تمرکز بر روی مربوط بودن لینک ها به صفحه لینک شده

برای بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت در گوگل، افراد باید لینک هایکاملا مرتبط با محتوا، ایجاد کنند. ارتباط لینک با محتوای سایت، رتبه سایت را بهبهترین نحو ممکن، افزایش خواهد داد.

بر اساس اطلاعیه شرکت گوگل، ایجاد لینک های مرتبط، مهم ترین اصل درافزایش آمار بازدید سایت به شمار می آید. متخصصان

عضويت  / ورود
نیز باید تلاش کنند تا محتوایی قوی ولینک هایی مرتبط ایجاد کنند.

گوگل، فاکتورهایی از قبیل CTR و تجربه کاربری را ازکلیدی ترین معیارهای رتبه بندی به حساب می آورد
مسلما، لینک ها و محتوا به کار رفته توسط شما، از مهم ترین استراتژیهای سئو به شمار می آیند، البته گوگل معیارهای دیگری را در نظر دارد و آن ها عبارتاند از نرخ کلیک (CTR) و تجربه کاربری (User Experience)، که وقتی یکی از آنها افزایش داشته باشد، دیگری نیز رشد خواهدکرد.
همانطور که در نیوسئو به آن اشاره شد، گوگل از CTR استفاده می کند تابر اساس آن، ارزش رتبه وب سایت شما را بسنجد. همچنین گوگل برای SERP، تست A/B را انجام می دهد. اینکار می تواند رتبه وب سایت را افزایش یا کاهش دهد و هیچ ارتباطی با لینک ها یا سئوندارد.
اساسا، هر چقدر نرخ کلیک ها و همچنین تجربه کاربری در وب سایت بیشترباشد، رتبه وب سایت در گوگل، افزایش خواهد داشت.<o:p></o:p>

بر اساس مطالعاتی که شرکت MOZ در خصوص نرخ کلیک ها داشته است، هرچه نرخ کلیک در وب سایت شماافزایش یابد، رتبه وب سایت شما نیز سیر صعودی به خود خواهد گرفت. نرخ کلیک ها به افزایش رتبه وب سایت مربوط می شود و این دو اصل به یکدیگر وابسته هستند. تعدادبازدیدکنندگان و کلیک ها در وب سایت شما، برای رتبه بندی در گوگل، امری مهم قلمدادمی شود، به همین جهت، در قسمت زیر، به چندین ترفند برای افزایش بازدید وب سایتاشاره شده که عبارت‌ اند از:
کلمات BucketBrigades<o:p></o:p>

کلمات Bucket Brigades





، کلمات و عباراتی هستند که مردم را در صفحه شما نگه می دارند.کلمات
Bucket Brigades





را در محتوای خود به کار ببرید تا بانس ریت (
bounce rates





) را کاهش دادهو مدت زمان ماندن کاربران در صفحه را افزایش دهید. از این شیوه، برایافزایش تجربه کاربر استفاده کنید و رتبه وب سایت خود را افزایش دهید. از محتواییمناسب و جذاب استفاده کنید تا بازدید کننده را مجذوب وب سایت خود کنید.<o:p></o:p>

استفاده از عنوان و توضیحات مناسب<o:p></o:p>

تمرکز گوگل بر روی ارائه نتایجی است که در کمترین زمان، اطلاعاتزیادی را در اختیار کاربر می گذارد. تگ عنوان و متا تگ توضیحات (description





) محتوای شما باید نمودچنین چیزی باشد. اگر به کاربران این احساس را بدهید که آنها می توانند در سریعترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند،
CTR





شما افزایش می یابد.<o:p></o:p>

ایجاد سرتیتر با کیفیت<o:p></o:p>

توجه به کیفیت سرتیترها در مطالب، از دیگر عوامل افزایش بازدید محسوبمی شود. هرچه سرتیترهای (subheading





) قدرتمندتری داشته باشید، مخاطب شما بیشتر تشویق خواهد شد کهمحتوای شما را بررسی کند.<o:p></o:p>

دوستان عزیزم، به کمک مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، برای سایتخود بهترین استراتژی های سئو را تنظیم کنید تا هر چه سریع تر افزایش رتبه گوگل ودر نتیجه افزایش بازدید سایت خود را شاهد باشید. <o:p></o:p>














تو را مرور می کنم به تکرار تا خاموشی ام نشان از فراموشی ام نباشد ...
fns4565
کاربر تازه وارد
کاربر تازه وارد
 
پست ها : 6
تاريخ عضويت: يکشنبه 2 آبان ماه , 1395 08:46:47
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 50

Re: سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

پستتوسط ratin97 » سه شنبه 3 مهر ماه , 1397 12:26:30

سلام ممنون از اشتراک گذاری این مطلب و قراردادن مطلب سئو و

عضويت  / ورود
ratin97
کاربر تازه وارد
کاربر تازه وارد
 
پست ها : 2
تاريخ عضويت: سه شنبه 3 مهر ماه , 1397 12:21:36
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 10


بازگشت به رایانه/اینترنت

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان

cron