بلاگ زیست 1

سیستم مه پاش

مه پاش چیست؟

حفظ رطوبت ثابت یکی از مهم ترین عوامل در گلخانه ها می باشد. رطوبت زیر 30 درصد برای گیاهان خطرناک است. در تابستان از مه برای افزایش رطوبت و خنک کننده و در زمستان برای جلوگیری از خشک شدن هوا استفاده می شود.با استفاده از نازل مه پاش است.

سیستم مه پاش که گلخانه ها، جوجه ها و فضاهای بزرگ را با تبخیر آب، بدون خیس شدن یا ریختن آب روی گیاهان خنک می کند. او از نبولایزر هم در فضای باز و هم در داخل خانه استفاده می کرد. مه داخلی برای خنک کردن و مرطوب کردن محیط در مکان هایی مانند گلخانه ها طراحی شده است. در فضای باز، هدف از نصب سیستم مه پاش یا تجهیزات مه پاش تنها خنک سازی و طراوت محیط و اطرافیان آن است. در این فرآیند، ذرات ریز آب تولید شده توسط دستگاه، هوا را به دام می اندازد، آن را تبخیر می کند و در نهایت آن را خنک می کند. این کار با استفاده از نازل های برنجی متصل به شیلنگ های فشار قوی انجام می شود. از آنجایی که تبخیر اساس کار یک سیستم مه یا رطوبت است.

در بیشتر موارد از این سیستم برای خنک کردن و مرطوب کردن محیط استفاده می شود. استفاده از سیستم مه پاش در فضای باز باعث خنک شدن و طراوت محیط می شود و در صورت استفاده در داخل خانه باعث مرطوب شدن محیط و افزایش رطوبت می شود. سیستم های فشار پایین نیازی به پمپ فشار بالا ندارند. در این سیستم ها این کار را می توان بدون پمپ فشار آب اصلی (2 بار) یا با پمپ های آب خانگی کوچک انجام داد. اما در سیستم های فشار قوی استفاده از سیستم پمپاژ فشار قوی ضروری است که برای کارکرد این گونه پمپ ها ضروری است.

برای چه کاری می توان از سرنگ استفاده کرد؟

در مورد استفاده از سرنگ چه می دانید؟

از این دستگاه در صنایع مختلف برای ایجاد رطوبت، سرمایش، رطوبت و طراوت در مکان های مختلف استفاده می شود. از جمله کاربردهای نبولایزر:

برای مصارف خانگی و صنعتی، رستوران ها، گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های عروسی و مزارع استفاده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *