بلاگ زیست 1

دروس زیست شناسی

برای انتخاب منبع خوب بهتر است فقط از توصیه های کسانی که در کنکورهای قبلی نمره خوبی کسب کرده اند صرف نظر کنید. آنها از سطح تحصیل در دوره های ما و همچنین میزان کاستی های یک یا چند دوره ما آگاهی کامل ندارند. به عبارت دیگر، هر فردی تنها بر اساس شناخت استعدادها و ویژگی های موجود و کمبود منابع در آن رشته می تواند منصوب شود.

بهترین کمک می تواند از جانب مشاوران و افرادی باشد که دائماً از کمیت و کیفیت آموزش و یادگیری ما آگاه هستند.

سعی کنید از یک یا دو منبع جامع و عمیق برای دروسی مانند زیست شناسی استفاده کنید. از صفر تا صد می توان آموزش زیست شناسی، دوره ها و پکیج های آموزش زیست شناسی را تکمیل کرد که می تواند به جای منابع بسیار مختلف، تمامی نکات، تست ها و عناصر مهم را پوشش دهد و اکثر نیازهای ما را برطرف کند.

بهترین راه برای موفقیت هم در مطالعه درس و هم در آمادگی برای کنکور مطالعه کامل و جامع منابع موجود است. چندین بار خواندن منابع آموزشی، به عنوان مثال در دوره هایی مانند یادگیری مادام العمر، به اندازه یادگیری کامل هزینه نخواهد داشت.

همه منبع خوب را بخوانید. نه چند ست چندین بار!!!

نکته مهم دیگر این است که در دوره هایی مانند آموزش زیست شناسی اگر قرار است خانمی برای کنکور تست شود یکی از بهترین منابع برای کنکور سال های گذشته است.

لحظه آخر – رمز موفقیت در هر شغل و رشته ای مانند تحصیل و قبولی موفق در رشته تحصیلی مورد نظر داشتن هدف، پشتکار و انگیزه است. با وجود این سه عنصر، خیلی چیزها را می توان تغییر داد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *