بلاگ زیست 1

جی پلاس مدل GTV-58PU726S،

یک تلویزیون هوشمند با پشتیبانی از کیفیت ۴k از کمپانی جی پلاس است که با داشتن سایز 58 اینچ و برخورداری از رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰، یک انتخاب مناسب برای استفاده در سالن های بزرگ است.

جی پلاس مدل GTV-58PU726S، یک تلویزیون هوشمند

تلویزیون GTV-58PU726S دارای یک پردازنده ۴ هسته ای در کنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که به همراه اندروید ۱۱، این تلویزیون را به یک تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به وای فای تبدیل کرده است. علاوه بر این امکان ذخیره ویدئو روی حافظه داخلی pvr نیز فراهم شده است تا به سادگی بتوان فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را ضبط کرد.

در  جی  GTV-58PU726S، گیرنده دیجیتال داخلی استفاده شده است تا نیازی به خرید گیرنده دیجیتال جداگانه وجود نداشته باشد و به راحتی بتوان برنامه های صدا و سیما را با بهترین کیفیت و بیشترین سیگنال دریافت کرد. وجود ۳ پورت HDMI در این تلویزیون، امکان اتصال همزمان دستگاه های مختلف مثل کنسول بازی، دی وی دی پلیر و دستگاه های دیگر به تلویزیون را فراهم کرده است، بدون این که نیازی به جداسازی هر یک از این دستگاه ها باشد. همچنین از دو پورت یو اس بی نیز پشتیبانی می شود تا به راحتی بتوان فیلم ها و عکس های موجود در فلش مموری و هارد اکسترنال خود را روی این تلویزیون تماشا کرد.

بلندگوهای استفاده شده در این تلویزیون، ۱۰ وات توان دارند که برای اندازه 58 اینچی آن کاملا مناسب هستند. صدای این تلویزیون به راحتی به تمامی قسمت های خانه های بزرگ نیز با وضوح بالا می رسد و حتی می توان برای پخش موسیقی نیز روی آن حساب کرد. پشتیبانی از بلوتوث نیز امکان را به کاربر می دهد که به راحتی گوشی هوشمند خود را به این تلویزیون متصل کرده و آهنگ های دلخواه خود را از راه دور روی آن پخش کند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *